donderdag 5 mei 2016

Real naar finale in CL! Wie in de EL?

Hallo voetbalfans!

Real is gisteren ten koste van Manchester City naar de finale van de Champions League gegaan. Vanavond is het tijd voor de Europa League: Liverpool-Villareal en Sevilla-Sjachtar.

Real Madrid is door naar de finale. Tegen Manchaster City won het 1-0 door een doelpunt van Bale. Na vorige week 0-0 bleek dit het enige doelpunt over twee wedstrijde te zijn. Ik ergerde me wel aan Real Madrid. Ze speelden heel vervelend. Dat de extra tijd 4 minuten was was eigenlijk belachelijk. Real Madrid rekte minstens 7 minuten tijd.

Liverpool moet vanavond een 1-0 verlies zien weg te poetsen tegen Villareal. De ploeg van Jorgen Klopp verloor vorige week in de 93e minuut. Over die wedstrijd valt weinig te zeggen. Er was gewoon niets aan.Van deze wedstrijd verwacht ik een 3-1 zege voor Liverpool.

Sevilla hoopt vanavond voor het tweede jaar op rij de Europa League finale te halen.Vorige week was het een spektakelstuk uit bij Sjachtar. De wedstrijd eindigde in 2-2. Ik verwacht dat het opnieuw 2-2 wordt en dat Sevilla door gaat na strafschoppen.

Dit was de blog van vandaag. Ik weet dat ie extreem kort is maar de wedstrijden beginnen zo dus ik kan er niet tig uur over schrijven. Des ondanks hoop ik dat jullie 'm leuk vonden. Geef natuurlijk dan die +1/ Abonneren kan hier links en laat in de reacties achter wie naar de finale gaan.

Met voetbalgroet,
De voetbalblogger.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten