zaterdag 23 april 2016

Wie worden er kampioen?

Hallo voetbalfans!

De competities lopen tegen zijn einde en de vraag is natuurlijk: Wie worden er kampioen? In deze blog ga ik dat voorspellen.

Ik voorspel dat Ajax de eredivisie gaat winnen. Ze staan nu op doelsaldo eerste en ik verwacht dat ze geen punten meer gaan verspelen.

Ik voorspel dat FC Utrecht de beker wint. Als ze van VVSB winnen winnen ze al zeker van Feyenoord. Nee, grapje. Maar de focus ligt bij Utrecht nu zo erg op de bekerfinale dat ik denk dat ze die gaan winnen.

Ik verwacht dat Manchester City de Champions League wint. Ze zijn sterker dan ooit en zouden prima voor een verassing kunnen gaan zorgen.

Ik verwacht dat Leicester kampioen wordt van Engeland. Ze hebben nu 5 punten voorsprong en die moeten ze zeker genoeg zijn.

Ik verwacht dat FC Barcelona la liga wint. Ze staan nu op doelsaldo voor op Atletico, en als ik zie hoe ze tegen Deportivo spelen, moeten ze zeker kampioen worden.

Ik verwacht dat Liverpool de Europa League wint. Ze hadden al favoriet Dortmund verslagen, en grote ploegen zitten er niet meer bij.

Dit was een korte blog over mijn voorspellingen. Vond je 'm nou leuk geef dan een +1. Wil je weten of mijn voorspellingen ook uitkomen abonneer je dan hier links. Deel deze blog met al je vrienden op Social Media. Als je dan toch bezig bent, volg me dan even op twitter @voetbalblogs. En laat in de reacties achter wie jij denkt dat de kampioenen worden.

Met voetbalgroet,
De voetbalblogger


Geen opmerkingen:

Een reactie posten