dinsdag 12 april 2016

Voorbeschouwing op de CL!

Hallo voetbalfans!

Het wordt een spannende avond! Zo meteen beginnen de wedstrijden Manchester City-PSG en Real Madrid-VFL Wolfsburg. Voorbeschouwen maar!

We beginnen met Manchester City-PSG. In Parijs werd het vorige week 2-2. Bekijk hier de prachtige wedstrijd van vorige week. Hierdoor heeft Manchester City een betere uitgangspositie dan PSG, vanwege de uitdoelpunten. Voor PSG is de opdracht dus heel simpel: Winnen of met minimaal 3-3 gelijkspelen. Ik verwacht dat Manchester City doorgaat. PSG start vanavond met van der Wiel in de basis. PSG heeft al een kleine achterstand en ik verwacht niet dat ze die in dit kolkende stadion goed kunnen maken. Ik voorspel een 2-1 uitslag.

Vanavond kan er iets gebeuren wat niemand voor mogelijk had gehouden. Dat Wolfsburg doorgaat in de Champions League. Dan heeft het nog wel de 2-0 voorsprong van vorige week te verdedigen (Bekijk hier de sensationele wedstrijd van vorige week). Wolfsburg zal zich waarschijnlijk ingraven voor eigen doel. Toch moeten de Madrilenen oppassen: Bij één doelpunt van Wolfsburg moet Real er vier maken! Ik verwacht dat doelpuntje van Wolfsburg zelfs nog wel. En daarom voorspel ik een 2-1 uitslag voor Real, waarmee Wolfsburg dus doorgaat.

Dit was 'm weer. Vond je deze blog leuk geef dan alsjeblieft een +1. Wil je echt niks missen van de spannende voetbalstrijd abonneer je dan hier links. Deel deze blog met al je vrienden op Social Media. Als je dan toch bezig bent volg me dan gelijk even op twitter @devoetbalblogs. En schrijf in de reacties welke twee clubs er na vanavond in de halve finale staan!

Met voetbalgroet,
De voetbalblogger

Geen opmerkingen:

Een reactie posten