zaterdag 26 november 2016

Voetbal-voorspellingen #6: AZ leeft weer, Ajax veilig, Feyenoord moet aan de bak!

Hallo voetbalfans!

Er is gevoetbald in de Europa League en op Nederlands gebied ziet het er redelijk uit. Ajax verzekerde zich tegen Panathinaikos van de 1e plaats in groep G door met 2-0 te winnen, Feyenoord ging flink onderuit tegen United, en AZ leeft weer in de Europa League door een overwinning op Dundalk.

Ajax-Panathinaikos                                                
Ajax is verzekerd van de 1e plaats in groep G. De Amsterdammers wonnen donderdagavond met 2-0 in eigen huis tegen Panathinaikos. De ploeg van Peter Bosz speelde met een B-elftal met basisplaatsen voor onder andere Nouri, Van De Beek, De Ligt en Cerny. De jongelingen wisten knap te winnen door goals van Schöne en Tete. Deze wedstrijd had ik goed voorspeld!

Manchester United-Feyenoord                             
Ook hier had ik de winnende ploeg goed zien aankomen. Feyenoord verloor donderdag kansloos van United met 4-0. Rooney, Mata, Lingard en een eigen doelpunt van Jones zorgden ervoor dat Feyenoord de 2e plek in de Europa League moest afstaan en nu 3e staat.

Dundalk-AZ                                                         
Dat had ik niet zien aankomen. AZ won erg knap met 0-1 van Dundalk afgelopen donderdag, waar ik winst voor Dundalk had voorspeld. Wout Weghorst scoorde het enige doelpunt van de wedstrijd. AZ staat nu 2e en moet de volgende wedstrijd tegen Zenit winnen, of Maccabi en Dundalk moeten tegen elkaar gelijkspelen.

Fenerbahce-Zorya Luhansk                                 
Een belangrijke zege voor Fenerbahce tegen Zorya Luhansk: 2-0. Erg moeilijk was het zoals ik had voorspeld niet. Stoch en Kjaer scoorden voor Fenerbahce. Zorya is door deze nederlaag definitief klaar in de Europa League.

Celta De Vigo-Standard Luik                              
Het was erg lang spannend, maar mijn voorspelling kwam helaas net niet uit. Het eindigde in een 1-1 gelijkspel, waar ik winst voor Celta had voorspeld. Standard en Celta staan nu in punten gelijk in de Europa League, Standard heeft een beter doelsaldo, en staat dus 2e.

Fiorentina-PAOK                                                 
Ook deze wedstrijd had ik niet helemaal goed ingeschat. Fiorentina was al geplaatst en PAOK vocht voor zijn laatste kans, en dat leidde er toe dat PAOK voor een verassing zorgde: 2-3. Een leuke wedstrijd, maar ik had Fiorentina als winnende ploeg voorspeld, helaas.

Wedtip: Schalke 04-Nice                                     
De wedtip had ik gelukkig weer goed: Schalke won vrij eenvoudig met 2-0 van Nice door goals van Konoplyanka en Aogo. Toto betaald bij winst Schalke 2,01 keer je inzet uit, en dat was wat ik jullie geadviseerd had.

4 van de 7 goed, een redelijke score.

Vond je deze blog leuk geef dan een +1. Abonneer je hier rechts om op de hoogte te blijven van al het voetbalnieuws. Deel deze blog met al je vrienden op Social Media zodat ook zij niks missen. Als je dan toch bezig bent volg me dan gelijk even op twitter @voetbalblogs. Like mijn Facebook-pagina: Voetbalblogs. Ik doe mee aan de voorspel competitie van de eredivisie op http://bit.ly/2drp3eF    Op intikkertje.nl voorspel ik Champions League en Europa League: Mijn gebruikersnaam is devoetbalblogs. Alles gedaan? Dan zeg ik: Tot de volgende keer!

Met voetbalgroet,
De voetbalblogger

Geen opmerkingen:

Een reactie posten