zondag 20 november 2016

100e blog Give-away! Win twee tickets voor Ajax-Panathinaikos!

Hallo voetbalfans!

Dit is mijn 100e blog, en speciaal voor die gelegenheid houd ik een winactie. Aanstaande donderdag speelt Ajax om 19.00 uur in eigen huis de Europe League-wedstrijd tegen Panathinaikos. Bij winst verzekeren de Amsterdammers zich van de eerste plaats in de poule. Wil jij hier samen met iemand anders bij zijn? Voer dan het volgende uit!

Deel deze blog op twitter (@voetbalblogs) of instagram (@mauro_devoetbalblogs) en tag mij erin  of deel dit op Google+ en laat in de reacties even achter dat je het gedaan hebt. Meedoen kan tot en met woensdag middag 08.30 uur. Dan ga ik een winnaar kiezen. De plaatsen zijn in vak 421 onderin de tweede ring, ter hoogte van de middenlijn.

Dus: Deel deze blog even op twitter, instagram of Google+ om kans te maken op twee tickets voor Ajax-Panathinaikos. Veel succes!

Met voetbalgroet,
De voetbalblogger

7 opmerkingen:

  1. Ik heb het op Twitter en Google + gedeeld

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Uitstekend! Nu maak je kans op de kaartjes. Aanstaande woensdag maak ik om 8.30u de winnaar bekend! Succes!

      Verwijderen
  2. Ik heb het op Google+ gedeeld

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Uitstekend! Nu maak je kans op de kaartjes. Aanstaande woensdag maak ik om 8.30u de winnaar bekend! Succes!

      Verwijderen
  3. Lijkt me top om daar bij te zijn. Gedeeld via twitter, grt Mike

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Bedankt voor je deelname. Helaas had ik de winnaar al via een random name generator gekozen en heb ik jou er helaas niet tussengestopt. Volgende keer beter!

    BeantwoordenVerwijderen