zondag 6 november 2016

Voetbal-voorspellingen #2: Verrassende uitslagen leveren weinig punten op!

Hallo voetbalfans!

De eerste voorspellingsronde was geen succes. Van alle negen eredivisie-wedstrijden had ik er slechts één helemaal goed. De wedtip bij toto klopte gelukkig wel: Augsburg versloeg Ingolstadt. Tijd om alles na te kijken!

ADO Den Haag-Willem II               
De eerste fout van de avond: ADO won van Willem II. Ik had een gelijkspel voorspeld, ogend op dat Willem II weer in vorm begint te komen, en ADO na de goede start juist steeds matiger wordt. ADO won gisteren wel door een doelpunt van Tommy Beugelsdijk: 1-0

PSV-FC Twente                                
PSV verspeelde weer punten in eigen huis, waar ik dacht dat ze van de fouten geleerd hadden. PSV kwam op achterstand door een doelpunt van Ünal. PSV had in de 2e helft nog genoeg kansen om de achterstand helemaal boven te komen. maar het benutte er slechts één: Moreno profiteerde van een blunder van Marsman.

NEC-FC Groningen                         
En zo komen we bij fout nummer drie van de avond: Een vermakelijke slotfase liep voor mijn voorspelling net niet de goede kant uit. NEC leek 12 minuten voor tijd op een 1-0 voorsprong te komen, maar de treffer werd afgekeurd. Vervolgens kwam Groningen een minuut later op voorsprong door een goal van Van Weert. NEC pakte nog wel een punt: Kadioglu scoorde op aangeven van Owusu-Abeyie.

PEC Zwolle-Roda JC                      
Een volgende verassing die weer tot 0 punten leidde. PEC Zwolle bleef tegen Roda JC op 0-0 steken, waar ik een ruime winst voor PEC had voorspeld.

FC Utrecht-Excelsior                      ✔️
Eindelijk een wedstrijdje die ik zowaar goed had voorspeld. Gezien de gewoon betere selectie van Utrecht dan die van Excelsior voorspelde ik een zege voor Utrecht. Dat gebeurde ook: Utrecht kwam in de tweede helft op voorsprong door goals van Ayoub en Barazite. In de slotfase werd het nog even spannend. Elbers tikte de 2-1 binnen. Utrecht hielt het gelukkig vast en dat leverde mij vier punten op.

AZ-Ajax                                           
Een enkeling zal misschien gezien hebben dat mijn voorspelling vlak voor aanvang van de wedstrijd van 2-2 naar 2-3 gewijzigd werd. Iemand overtuigde mij ervan dat het 2-3 zou worden. Was ik daar maar niet ingetuind. Dan had ik nu 10 punten meer gehad.

Vitesse-Heracles                              
Ook dit maal wist de thuisploeg niet van het thuisvoordeel te profiteren

Oh, laat maar. In ieder geval: Heracles verraste en won met 1-2 door een goal van Darry en een penalty benut door Armenteros.

Go Ahead Eagles-Feyenoord         
Slechts 12% had bij deze wedstrijd de winnaar goed. Go Ahead wist ook voor een verrassing te zorgen en won met 1-0 door een doelpunt van Antonia. Mijn voorspelling was een 0-3 zege voor Feyenoord...

Wedtip: Ingolstadt-Augsburg       ✔️
De wedtip had ik jullie gelukkig nog wel goed gegeven. Gisteren gaf ik aan dat toto voor een winst van Augsburg 3,57 keer je inzet terugbetaalde en dat gebeurde gelukkig ook. Het duurde tot vier minuten voor tijd, maar toen scoorde Augsburg ook twee keer: 0-2.


Bedankt voor het lezen van deze blog. Vond je 'm leuk geef dan een +1. Abonneer je hier rechts om op de hoogte te blijven van al het voetbalnieuws. Deel deze blog met al je vrienden op Social Media zodat ook zij niks missen. Als je dan toch bezig bent volg me dan gelijk even op twitter @voetbalblogs. Like mijn Facebook-pagina: Voetbalblogs. Ik doe mee aan de voorspel competitie van de eredivisie op http://bit.ly/2drp3eF    Op intikkertje.nl voorspel ik Champions League en Europa League: Mijn gebruikersnaam is devoetbalblogs. Alles gedaan? Dan zeg ik: Tot de volgende keer!

Met voetbalgroet,
De voetbalblogger

Geen opmerkingen:

Een reactie posten