maandag 7 november 2016

Voorbeschouwing op Nederland-België!

Hallo voetbalfans!
Vanavond speelt het Nederlands elftal in de Amsterdam ArenA een oefenwedstrijd tegen België. Deze oefeninterlandperiode is voor Nederland in aanloop naar het kwalificatieduel tegen Luxemburg, een wedstrijd die gewonnen moet worden.

België staat bovenaan in groep G na overwinning op Cyprus, Gibraltar en Bosnië-Herzogovina. België hoeft ook totaal niet bang te zijn om niet naar het WK te gaan: De andere landen in de groep zijn Griekenland en Estland.

Voor Nederland zal het een heel stuk lastiger worden om zich te kwalificeren voor het WK. Het zit in de poule met twee goede ploegen: Zweden en Frankrijk. Nederland speelde al tegen beide ploegen: Tegen Zweden werd er met 1-1 gelijkgespeeld. Tegen Frankrijk werd er met 0-1 verloren. De andere wedstrijd die Nederland tot nu toe speelde was tegen Wit-Rusland: Nederland won met 4-1, en daarom staat Nederland nu op de derde plaats.

Bij de selectie van het Nederlands Elftal zitten een paar verrassende namen: Marvin Zegelaar debuteert in de selectie en ook Tonny Vilhena zit weer bij de selectie. Met name over die eerste naam verbaas ik me. maar of dat terecht is moet maar blijken.

Bij de selectie van België valt op dat Alderweireld er niet bij zit, en Tielemans weer wel. Die laatste naam zal de meesten van jullie misschien niets zeggen: Wel dan zal ik jullie het volgende vertellen: Mij ook niet.

Mijn voorspelling voor Nederland-België is toch dat Nederland wint. Ze hebben de laatste wedstrijden toch aardig voetbal gespeeld tegen goede ploegen. België zit in een poule met laag geklasseerde landen en zal denk ik nog niet helemaal klaar zijn voor het echte werk. Mocht jij ook denken dat Nederland wint van Belgie: Bij toto krijg je 2,84 keer je inzet terug bij winst van Nederland.

Bedankt voor het lezen van deze blog. Vond je 'm leuk geef dan een +1. Abonneer je hier rechts om op de hoogte te blijven van al het voetbalnieuws. Deel deze blog met al je vrienden op Social Media zodat ook zij niks missen. Als je dan toch bezig bent volg me dan gelijk even op twitter @voetbalblogs. Like mijn Facebook-pagina: Voetbalblogs. Ik doe mee aan de voorspel competitie van de eredivisie op http://bit.ly/2drp3eF    Op intikkertje.nl voorspel ik Champions League en Europa League: Mijn gebruikersnaam is devoetbalblogs. Alles gedaan? Dan zeg ik: Tot de volgende keer!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten