maandag 14 november 2016

Voetbal-voorspellingen #4: ALLES GOED!

Hallo voetbalfans!

Het is pas de tweede keer in deze voorspelserie dat ik een flinke rij wedstrijden heb voorspeld, en deze keer is het met succes: Nederland, Italië, Polen, Frankrijk, Engeland en Brazilië wonnen. En dat leverde mij de 100% score op!

Luxemburg - Nederland                       ✅
Het ging wat moeizaam, maar Nederland won met 1-3 van Luxemburg, en dat had ik goed voorspeld. Nederland kwam in de eerste helft op voorsprong door Robben, maar gaf dat voor rust uit een penalty ook weer weg. In de 2e helft bleek de inbreng van Memphis Depay een gouden zet. Met twee treffers zorgde hij voor de eindstand van 1-3.

Engeland-Schotland                              ✅
Van Schotland had ik wel iets meer tegenstand verwacht, maar de winnende ploeg had ik goed: Engeland won met 3-0 door kopdoelpunten van Sturridge, Lallana en Cahill. Engeland staat bovenaan in poule F met Slovenië achter zich.

Liechtenstein-Italië                              
Bij deze wedstrijd was het niet zo heel knap dat ik de winnaar goed had. Italië won zoals verwacht erg eenvoudig, met 0-4. Italië was niet zo op het klassieke verdedigen gericht in de openingsfase. Binnen twaalf minuten stond de ploeg al met 0-2 voor door goals van Belotti en Immobile. Na een half uur scoorde Candreva de 0-3. en zelfs voor rust nog maakte Belotti zijn tweede van de avond en de 0-4. In de 2e helft nam Italië weer wat gas terug, en schakelde het over naar het vertrouwde verdedigen. Dat leverde geen doelpunten op: Eindstand 0-4.

Brazilië-Argentinië                               
Zoals ik al voorspelde wordt het na deze flinke 3-0 nederlaag voor Argentinië wel heel erg moeilijk om nog naar het WK te gaan. Brazilië veerde op het enorme thuisvoordeel en kwam in de 25e minuut op voorsprong door een geweldig schot van Coutinho. Argentinië hoopte te kunnen rusten met 1-0, maar Neymar verdubbelde in de slotseconde van de eerste helft de voorsprong. Na rust maakte Paulinho een einde aan de wedstrijd: 3-0.

Frankrijk-Zweden                               
Deze wedstrijd was 90 minuten lang het bekijken waard. Een zinderende eerste helft leverde nog geen doelpunten op. Na rust kwamen die er wel. Emile Forsberg benutte de vrije trap uitstekend, en schoot prachtig raak. De goal van Zweden had de Fransen wel wakker geschud, want twee minuten later kopte Pogba de 1-1 binnen. De meeste Nederlanders hadden op dat moment toch gehoopt dat die tussenstand, de eindstand zou blijven, maar mijn voorspelling bleek juist: Payet schoot Frankrijk naar een 2-1 overwinning.

Wedtip: Roemenië-Polen                    
Ook de wedtip had ik goed. In Voetbal-voorspellingen #3 tipte ik jullie om bij toto te voorspellen op winst voor Polen, omdat je dan 2,32 keer je inzet terug kreeg. Dat gebeurde ook. Vrij eenvoudig won Polen met 0-3, mede door twee goals van Robert Lewandowski.


Nou, ik had dus mooi even alles goed! Vond je deze blog leuk geef dan een +1. Abonneer je hier rechts om op de hoogte te blijven van al het voetbalnieuws. Deel deze blog met al je vrienden op Social Media zodat ook zij niks missen. Als je dan toch bezig bent volg me dan gelijk even op twitter @voetbalblogs. Like mijn Facebook-pagina: Voetbalblogs. Ik doe mee aan de voorspel competitie van de eredivisie op http://bit.ly/2drp3eF    Op intikkertje.nl voorspel ik Champions League en Europa League: Mijn gebruikersnaam is devoetbalblogs. Alles gedaan? Dan zeg ik: Tot de volgende keer!

Met voetbalgroet,
De voetbalblogger

Geen opmerkingen:

Een reactie posten