zaterdag 5 november 2016

Voetbal-voorspellingen #1: Vertrouwen in de thuisploegen!


Hallo voetbalfans!

Welkom bij deze nieuwe serie, waarin ik de voetbalwedstrijden van de week ga voorspellen. Ik voorspel zelf op poule.voetbal.com alle eredivisie wedstrijden. Daarbuiten voorspel ik op intikkertje.nl ook nog de Champions League en Europa League. De linkjes naar mijn accounts staan onderaan deze blog. Mocht er nog een leuke wedstrijd in een buitenlandse competitie zijn, dan behandel ik die los. Ook ga ik af en toe voor jullie op zoek naar hoge odds.

Gisteren had ik voor de wedstrijd Sparta-SC Heerenveen een gelijkspel voorspeld. Sparta verraste en won met 3-1. Daar kreeg ik dus 0 punten voor, maar omdat ik deze maand Sparta als fair-play team heb gekozen kreeg ik daar nog wel vijf punten voor.

De eerste wedstrijd van de zaterdagavond: ADO Den Haag-Willem II. Beide ploegen steken niet in enorme vorm, maar Willem II begint volgens mij wel op dreef te komen. Daarin tegen heeft ADO Den Haag het thuisvoordeel, en daarom voorspel ik een gelijkspel. En als je me om een exacte uitslag vraagt zeg ik 1-1.

De volgende wedstrijd die vanavond gespeeld wordt: NEC-FC Groningen. NEC haalde uit de laatste vier wedstrijden vier punten, en dat is misschien iets te weinig. Maar FC Groningen steekt al helemaal niet in een sterke vorm. Ook hier geef ik weer het voordeel aan de thuisploeg, met oog op dat de laatste thuisnederlaag van NEC dateert van 10 september, tegen PSV. De laatste keer dat Groningen een uitwedstrijd wist te winnen was tegen de amateurs van Capelle op twintig september. Daarom voorspel ik een winst voor NEC.

Dan de wedstrijd die vanavond toch de meeste kijkers zal trekken: PSV-FC Twente. PSV speelde doordeweeks natuurlijk al een zware wedstrijd tegen Bayern München, maar dat is was dinsdag en ik denk niet dat dat nog een rol speelt. PSV begint naar mijn mening net weer op de rit te komen in de eredivisie, en daarom voorspel ik een 2-0 overwinning voor de Eindhovenaren.

De laatste wedstrijd van vanavond is PEC Zwolle-Roda JC. PEC Zwolle speelt de laatste weken eindelijk echt leuk voetbal en Roda is ondanks de laatste twee redelijke wedstrijden gewoon een mindere ploeg. Daarom voorspel ik dat ook hier de thuisploeg wint, met 3-0.

Ingolstadt-Augsburg
Voor mensen die een klein beetje risico durven te nemen raad ik aan om vandaag bij de Toto voor Augsburg te gaan. Ingolstadt pakte dit seizoen slechts twee punten in de Bundesliga tot nu toe, en staat daarmee 17e. Augsburg staat op een 13e plaats met 8 punten. Toto betaalt voor deze wedstrijd bij winst Augsburg maar liefst 3,57 keer je inzet uit.

Bedankt voor het lezen van deze blog. Hopelijk heb ik jullie een beetje kunnen helpen. Ik help jullie eraan herinneren dat er bij wedden op voetbal altijd risico is, dus pas er mee op. Abonneer je hier rechts om niets te missen in de voetbalwereld. Deel deze blog met al je vrienden op Social Media zodat ook zij niks missen. Klik hier voor mijn poule.voetbal.com account. En op intikkertje.nl is mijn gebruikersnaam devoetbalblogs. Je kunt me ook volgen op twitter @voetbalblogs. En als jullie dan ook nog eens mijn Facebook-pagina liken (Voetbalblogs), dan zeg ik: tot morgen, bij een nieuwe blog.

Met voetbalgroet,
De voetbalblogger

Geen opmerkingen:

Een reactie posten