zondag 21 mei 2017

Introductie: Voetbalblogs Team Van De Week

Hallo voetbalfans!

Vandaag introduceer ik iets nieuws op zowel mijn blog als mijn Social Media. Vanaf nu komt er elke maandag om 18.00 uur, na een speelronde het 'Voetbalblogs Team Van De Week' online. Deze komt zowel op mijn blog, als op mijn Social Media (Instagram: @devoetbalblogs, Twitter: @Voetbalblogs, Facebook: Voetbalblogs). Uit het elftal van de week kun je vervolgens op de Social Media van Voetbalblogs stemmen op jouw speler van de week. Per keer dat je stemt en twee vrienden tagt maak je kans op mooie prijzen. De prijzen worden eens in de twee maanden weggegeven. Hoe vaker je op het Team Van De Week stemt, hoe groter de kans is dat je wint. Het eerste Team Van De Week komt morgen online. Vanaf dan kun je dus stemmen, en kans maken op de prijs van de komende twee maanden. Waar je aan moet denken bij prijzen? Voetballen, voetbaltickets, voetbalsjaals etc.

Dus volg me alvast op Social Media, zodat je niet vergeet te stemmen!

Met voetbalgroet,
De Voetbalblogger

Geen opmerkingen:

Een reactie posten