maandag 23 januari 2017

Parool spreekt zichzelf tegen over Ziyech!

Hallo voetbalfans!

Vorige week won Ajax van PEC Zwolle onder leiding van Hakim Ziyech, die met twee goals erg belangrijk was. Gisteren kwam Ziyech minder goed uit de verf tegen Utrecht. Het Parool schreef hier iets opmerkelijks over.

Vorige week won Ajax, met name door Hakim Ziyech bij PEC Zwolle, het Parool schreef het volgende hierover: "Ziyech bezorgt Ajax zwaarbevochten overwinning". In dit artikel schrijven ze terecht erg positief over hoe Ziyech Ajax die middag aan de zege had geholpen. Ook schrijven ze na Ajax-PSV, de wedstrijd die vlak voor de winterstop werd gespeeld, hoe goed het Ajax-middenveld met Ziyech, Schöne en Klaassen functioneerde.

Maar gisteren speelde Ziyech minder goed, en kwam hij in de betreffende rubriek als slechtste speler te staan, met erbij geschreven: "De finesse ontbreekt al een tijdje". Dit klopt totaal niet met de positieve berichten die ze eerder over hem schreven. Bovendien is het net na de winterstop, en kunnen we nog niet spreken van 'een tijdje', aangezien we pas net weer begonnen zijn.

Dit is niet het eerste opmerkelijke artikel van het Parool dat ik tegenkom. Eerder, na een 0-2 overwinning van Ajax op ADO Den Haag schreef het dat er iets knaagde, omdat de verschillen tussen de middenmoot en de topclubs van de eredivisie te groot was. Volgens mij heeft Feyenoord dit seizoen van Go Ahead Eagles verloren, heeft Ajax van Willem II verloren, tegen Roda JC gelijkgespeeld en van FC Twente verloren, en PSV speelt gelijk tegen Roda JC, Willem II en heeft het moeilijk tegen Go Ahead. Die uitspraak klopt dus niet.

Vond je deze blog leuk geef dan een +1. Abonneer je hier rechts om op de hoogte te blijven van al het voetbalnieuws. Deel deze blog met al je vrienden op Social Media zodat ook zij niks missen. Als je dan toch bezig bent volg me dan gelijk even op twitter @voetbalblogs. Like mijn Facebook-pagina: Voetbalblogs. Ik doe mee aan de voorspel competitie van de eredivisie op http://bit.ly/2drp3eF    Op intikkertje.nl voorspel ik Champions League en Europa League: Mijn gebruikersnaam is devoetbalblogs. Alles gedaan? Dan zeg ik: Tot de volgende keer!

Met voetbalgroet,
De voetbalblogger

Geen opmerkingen:

Een reactie posten