zondag 16 oktober 2016

MIJN LIVEBLOGWEEK IS BEGONNEN!

Hallo voetbalfans!

Daar was ik eindelijk weer op mijn normale blog. De reden dat er in oktober pas één blog online is gekomen is dat ik heel druk ben met mijn liveblogweek die eergisteren van start is gegaan. Afgelopen vrijdag blogde ik live bij het spannende Bundesliga-duel tussen Borussia Dortmund en Hertha BSC. Hertha kwam in de tweede helft op voorsprong door een doelpunt van Stocker, maar Aubameyang wist de stand tien minuten voor tijd gelijk te trekken. Wil je deze liveblog nou teruglezen, dan kan dat hier. Gisteren heb je de eredivisie-wedstrijd PSV-Heracles via mijn liveblog kunnen volgen, waarover meer in de andere blog die vandaag online komt. Wil je deze blog terugzien? Klik hier. Mijn liveblogweek is nog lang niet afgelopen. Sterker nog: Deze twee wedstrijden waren pas het begin. Vandaag ga ik weer livebloggen bij NEC-Feyenoord en ADO Den Haag-Ajax. De linkjes naar die liveblogs zijn zodra beschikbaar onderaan deze blog aan te klikken. Het verdere programma van deze week ziet er als volgt uit:
Maandag: Jong Ajax - De Graafschap
Woensdag: FC Barcelona-Manchester City of PSV-Bayern München
Donderdag: Celta de Vigo-Ajax
Vrijdag: Excelsior-PEC Zwolle
Zaterdag: Chelsea-Manchester United of Valencia-Barcelona en PSV-Sparta
Zondag: De klassieker: Feyenoord-Ajax

Als je naar de wedstrijden kijkt die dik gedrukt zijn zie je dat er nog niet beslist is welke wedstrijd dat gaat worden. Bijvoorbeeld op woensdag: FC Barcelona-Manchester City of PSV-Bayern München. Wij Nederlanders zijn waarschijnlijk het meest geïnteresseerd in wat er gebeurt bij PSV. Maar die wedstrijd is ook al gratis te volgen op televisie. Het zou dus zo kunnen zijn dat je dan toch liever een liveblog hebt van wat er gebeurt bij Barcelona-Manchester City. Als je daar een keuze tussen wilt maken kun je als je NU naar mijn twitter gaat stemmen op welke wedstrijd je dan wilt zien. De keuze Chelsea-Manchester United of Valencia-Barcelona wordt later deze week gemaakt.

Bedankt voor het lezen van deze blog. Hopelijk kan ik jullie vanmiddag of anders later deze week begroeten bij een wedstrijd uit de liveblogweek.

Link naar de liveblog van NEC-Feyenoord: http://bit.ly/2dFO7eg

Link naar de liveblog van ADO-Ajax: http:/bit.ly/2dXAfSa

Met voetbalgroet,
De voetbalblogger

Geen opmerkingen:

Een reactie posten