zaterdag 24 september 2016

Aankondiging Liveblog-week! Met o.a. de klassieker en andere toppers!

Hallo voetbalfans!

Vandaag heb ik een hele leuke aankondiging voor jullie. De komende tijd ga ik mijn volle tijd steken in de 'Liveblog-week'! Van vrijdag 14 oktober tot en met zondag 23 oktober ga ik voetbalwedstrijden livebloggen. Ik weet dat dat langer is dan een week, maar des te leuker niet? Nu is het natuurlijk voor jullie nog vrij onduidelijk wat ik in die 'week' qua voetbal ga livebloggen. Een voetbalwedstrijd wil je het liefst natuurlijk altijd met eigen ogen bekijken. Maar helaas zijn er tegenwoordig zoveel verschillende sportzenders met verschillende uitzendrechten dat het bijna niet meer mogelijk is om op alles een abonnement te hebben. Daarom ga ik dus in die week allerlei belangrijke voetbalwedstrijden van livecommentaar voorzien, zodat jullie toch nog de live-spanning voelen en kunnen volgen wat er gebeurd is. Dit is het programma voor die week;










Zoals je ziet staan er op sommige dagen twee wedstrijden in één vakje met of ertussen. Jullie mogen bepalen welke wedstrijden dat worden. Via twitter (@voetbalblogs) kun je vanaf nu elke dag bepalen welke wedstrijd ik ga livebloggen. Vandaag kun je dus stemmen op of het Chelsea-Leicester City of Liverpool-Manchester United wordt. Wil je daarop stemmen? Ga dan naar mijn twitter en klik de wedstrijd aan die jij via mijn liveblog zou willen volgen.

Met voetbalgroet,
De voetbalblogger

Geen opmerkingen:

Een reactie posten